Fascynująca historia, która nie miała prawa się wydarzyć. Nowa, cenna publikacja o polskim rynku koncertowym
2024-02-13 12:58:22Od najważniejszych muzycznych wydarzeń ostatniej dekady po wymagania światowych gwiazd - to wszystko znajdziemy w nowej publikacji pt. "Sięgając gwiazd", która właśnie trafiła na rynek wydawniczy. Jednak zamiast skupiać się na promocji książki, przyjrzyjmy się bliżej zakulisowym aspektom polskiego rynku koncertowego oraz fascynującej historii agencji Prestige MJM.
Książka "Sięgając gwiazd" opowiada historię Prestige MJM, jednego z głównych promotorów koncertów światowych gwiazd w Polsce. Autorzy, warszawscy dziennikarze Paweł Piotrowicz i Sebastian Stodolak, wkładają ogromny wysiłek w ukazanie realiów branży muzycznej, odkrywając nie tylko sukcesy, ale także trudności, jakie musiała pokonać agencja.
Marek Kurzawa, Janusz Stefański i Mateusz Pawlicki to trójka ludzi, którzy stworzyli Prestige MJM. Historia ich sukcesu jest jednocześnie inspirującym jak i zaskakującym przykładem, jak przypadki, szczęście i odwaga mogą skomponować się w historię, która zdaje się przekraczać wszelkie prawdopodobieństwa. W książce czytamy, że "nic nie jest dziełem przypadku, ale przypadek wykorzystany umiejętnie, może prowadzić do sukcesu".
Konkurencja z zagranicy a trudności branży
Jednym z centralnych punktów opowieści jest rywalizacja Prestige MJM z koncertowymi potentatami z zagranicy. Książka rzuca światło na trudności branży koncertowej, której niuanse są często niedoceniane. Od wymagań artystów po skomplikowane procesy organizacyjne, czytelnik zdobywa wgląd w świat koncertów na najwyższym poziomie, których organizacja jest nie tylko kwestią chęci agencji i agenta artysty.
Rozwój rynku koncertowego w Polsce
Prestige MJM, startując ponad 15 lat temu, działała w warunkach, gdzie w Polsce nie istniały jeszcze nowoczesne hale widowiskowe. Książka pokazuje, jak firma przyczyniła się do rozwoju polskiego rynku koncertowego, a także odkrywa tajemnice udanych związków publiczno-prywatnych. Interesujące jest także spojrzenie na to, jak Prestige MJM potrafiła przyciągnąć największe gwiazdy do miejsc takich jak Tarnów, Rybnik czy Toruń.
Album fotograficzny jako świadectwo czasu
Część albumowa książki prezentuje artystyczne zdjęcia z koncertów, będące swoistym dokumentem czasu. Nie jest to jedynie galeria sław, lecz także świadectwo profesjonalizmu agencji oraz jakości produkcji koncertowych. Zdjęcia Justina Biebera, Linkin Park, Bryana Adamsa czy KISS są nie tylko dokumentacją, ale także sztuką, którą autor albumu, Jakub Janecki, nazywa swoją największą przygodą.
Podsumowanie
Warto podkreślić, że "Sięgając gwiazd" to nie tylko próba autopromocji Prestige MJM. Autorzy nie boją się ukazać trudności, z jakimi boryka się firma i branża koncertowa jako całość. Książka to spojrzenie zza kulis, które odkrywa nie tylko sukcesy, ale również wyzwania i tajniki organizacji koncertów na światowym poziomie.
"Sięgając gwiazd" to więcej niż reklama książki. To opowieść o pasji, wyzwaniach i nieprawdopodobnym sukcesie Prestige MJM. Czytelnikowi dostarcza spojrzenia zza kulis branży muzycznej, uwydatniając, że każdy koncert to owoc wielu wysiłków, a historia Prestige MJM to nie tylko historia firmy, ale także historii polskiego rynku koncertowego.
ip
Fot: materiały prasowe