Elvis The King: Heartbreak Hotel
2007-08-14 12:47:16Aby upamiętnić 30. rocznicę śmierci Elvisa Presleya, która przypada na 16 sierpnia, wytwórnia SonyBMG przygotowała na rynek europejski serię singlowych wydawnictw.
Zachętę stanowił sukces kampanii z 2005 roku, związanej z przebojami Króla z 1. miejsc zestawień list przebojów. Teraz fani będą mieli okazję tydzień po tygodniu kupować single Presleya i skompletować box "Elvis The King". Każdy z klasycznych hitów, wydany zostanie w limitowanym nakładzie w formacie CD.
W 2005 roku, Elvis powrócił do łask i przez 4 miesiące panował w Zjednoczonym Królestwie. Trzy jego nagrania trafiły wówczas po raz pierwszy na szczyty list przebojów a 14 znalazło się w Top 5. Wówczas jednak piosenki "Suspicious Minds", "Heartbreak Hotel" czy "Blue Suede Shoes" nie zakwalifikowały się do reedycji.
Propozycja "Elvis The King" zapewni fanom pełną kolekcję najbardziej popularnych numerów artysty.Kampanii singlowej towarzyszyć będzie premiera 2-płytowej kompilacji "The Essential Elvis Presley". Ta kolekcja 50 hitów, w tym singli z 1. miejsc rankingu sprzedaży, stanowić będzie dowód, że Presley wciąż jest Królem i to nie bez powodu.
Pierwszego dnia akacji 16 sierpnia do sprzedaży trafi numerowany singel "Heartbreak Hotel". Do zestawu dołączone będzie pudełko, w którym skompletować będzie można wszystkie 18 krążków. Tego samego dnia, w sklepach pojawi się mała płytka z utworem "Suspicious Minds", który nigdy nie dotarł na 1. pozycję. Wszystkie krążki zawierać będą piosenki z oryginalnych singli oraz bonusowe nagranie. Będą one ponumerowane w specjalnych opakowaniach.