Utwory, piosenki
O albumie
Cavalcade to dynamiczna, piekielna i pomysłowa kontynuacja bardzo chwalonego albumu Schlagenheim z 2019 roku, „labiryntu z powracającymi epizodami i tekstami pełnymi ponurych obserwacji” (New York Times, który uznał go za jeden z najlepszych albumów 2019 roku). black midi - Geordie Greep (gitara, główny wokal), Cameron Picton (bas, wokal) i Morgan Simpson (perkusja) - prezentują na Cavalcade grupę postaci, od przywódcy kultu w tarapatach i starożytne zwłoki znalezione w kopalni diamentów, aż po wspaniałą piosenkarkę kabaretową Marlenę Dietrich, która spaceruje uwodzicielsko obok nich. Kiedy słuchasz, możesz sobie wyobrazić, że wszystkie postacie tworzą rodzaj kawalkady. Każda z nich po kolei opowiada swoją historię - komentuje Picton.
Otwierający album „John L” - przynosi potężne brzmienie, napędzane przez dźwięki w stylu King Crimson z okresu Discipline i energię skrzypiec Jerskina Fendrixa. Grupa doprowadza ten rozszalały utwór do granic możliwości, zanim poprowadzi go przez jaskinie pogłosu i zwiewnych krajobrazów werbla, tylko po to, by powrócić do mocnego jak diabli uderzenia. Namalowana historia to czarna komedia o tym, co dzieje się z przywódcami kultu, gdy ich wyznawcy zwracają się przeciwko nim. Równie mocny teledysk wyreżyserowała choreografka Nina McNeely, znana z pracy nad „Sledgehammer” Rihanny i „Climax” Gaspara Noe.
ip